CULEMBORG - Speciaal voor mantelzorgers en degene voor wie zij zorgen organiseert "Muziek aan de Lek" met ElkWelzijn een uniek concert op zaterdag 11 april van 13.15 tot 15.30 uur.
Voor dit concert komt barokvioliste Josèphe Cottet uit Frankrijk. Zij speelt samen met Hed Yaron Meyerson, Anna Lachegyi en Henriëtte Wirth. Tijdens het concert hoor je muziek voor twee violen, viola da gamba en klavecimbel.
U bent welkom in Wijkcentrum de Salaamander aan de Heimanslaan 2. Na afloop verzorgen vrijwilligers van ‘Smakelijk Ontmoeten’ een high tea. Er zijn geen kosten aan verbonden. Aanmelden kan bij Jolanda Slobbe via
jslobbe@elkwelzijn.nl.