CULEMBORG - Op zondag 17 mei treedt Volta op in de Muziektent de Plantage in Culemborg.
Zo´n twaalf jaar geleden ontstond er in Tiel een opmerkelijk initiatief. Zou het mogelijk zijn om onder de titel ´Rocking Old School´ bandjes te formeren met wat oudere muzikanten. Tegen deze achtergrond ontstond de band VOLTA. In de huidige samenstelling spelen zij nu zo´n twee jaar samen. Het repertoire omvat diverse muziekstijlen: van blues en rock tot funk en swamp blues.