BUREN - Na het succes van de vorige keer organiseert Mozaïek Welzijn op woensdag 20 mei opnieuw een mantelzorgwandeling in het pittoreske Buren.
Deze ontspannen middag is voor mantelzorgers uit de gemeente Tiel. De wandeling start om 12.45 uur bij speeltuin, Onderdreef 1a en eindigt rond 14.15 uur bij de Pannenkoekenbakker. Meedoen is gratis. Er is plek voor 25 deelnemers.
Dus geef je vandaag nog op via
m.vangelder@mozaiekwelzijn.nl. Voor vragen kun je bellen met de mantelzorgconsulent van Mozaïek, Marjoke van Gelder 06-48 06 14 28.