OCHTEN - Een auto is maandagavond rond 21.35 uur volledig uitgebrand aan de Waalbandijk in Ochten.
De bestuurder had de auto pas anderhalve week geleden gekocht en reed samen met een passagier over de dijk toen het voertuig plotseling begon te roken. Kort daarna sloegen de vlammen uit de auto.
Om gevaar voor andere weggebruikers te voorkomen, duwde de bestuurder het brandende voertuig van de dijk af. De auto kwam in een weiland terecht en stond daar al snel volledig in brand. De rookontwikkeling was in de wijde omgeving zichtbaar.
De brandweer was snel ter plaatse en had het vuur snel onder controle. Desondanks kon niet worden voorkomen dat de auto volledig verloren ging.